Klachten en Geschillenbemiddeling
Bij The Fun Expert B.V. streven we ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden. Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Heb je een klacht? Laat het ons weten, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Klachtenprocedure
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@thefunexpert.nl. Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en streven ernaar om binnen 5 werkdagen een passende oplossing te bieden.
Geschillenbemiddeling
Leidt onze klachtenafhandeling niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via de geschil pagina van WebwinkelKeur.
Contactgegevens
Voor al je vragen en klachten kun je contact opnemen via:
E-mail: support@thefunexpert.nl
WhatsApp: +316 3135 7484
Adres: Vlierweg 12 K-03, 1032 LG te Amsterdam